Wednesday, November 23, 2011

Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah - Terima kasih kerana saman saya!

lia rasa nak mengamuk sangat hari ni..geram!!hari ni lia dapat NOTIS dari perbandaran Melaka yang menyatakan kereta lia di saman atas kesalahan letak kenderaan di petak parking. sebenarnya, lia dah maklum pasal saman tu..tp yang lia x puas hati sebab saman tu tak betul..waktu tu kereta lia tak parking pada petak yang  disaman..lia park kereta di luar kawasan parking.,tp tetap dapat notis saman..jadi, hari lia dapat surat cinta kat depan cermin tu..terus lia snap pic ni..ternyata pegawai tu memang buta nombor!..dalam surat saman, dia tulis petak parking 564..tapi...sebenarnya....SAPE TAK GERAM??

TERIMA KASIH PERBANDARAN MELAKA!!!






4 comments:

teratai said...

Itulah kadang-kadang mereka ni macam sengaja je nak saman! Salah orang lain nampak je kan Lia! Sabar je...k

Sharinginfoz said...

entah macam mana boleh berlaku ni

MyZone~theUn4given said...

@teratai
sabar pon kena bayar jugak kan..huhuhuu

MyZone~theUn4given said...

@Sharinginfoz

entahla...mcm x adil jer...:(